Євро-6 та AdBlue®
Дедалі більше автомобілів Volkswagen оснащують дизельними двигунами з передовою системою вибіркової каталітичної нейтралізації (SCR). Вона значно зменшує викиди токсичних оксидів азоту і забезпечує відповідність суворим екологічним нормам Євро-6. Для роботи системи потрібен реагент AdBlue®.
Що таке AdBlue®?
Реагент AdBlue® - це не присадка до пального, а додаткова експлуатаційна рідина для дизельних двигунів. Її необхідно регулярно заливати в окремий резервуар. Залежно від моделі автомобіля заправна горловина для реагенту може бути за лючком паливного бака, у багажнику або в моторному відсіку.
Як часто потрібно заправляти AdBlue®?
Витрата реагенту залежить від індивідуальної манери водіння, робочої температури системи і температури повітря.
Автомобілі різних моделей у середньому споживають 1,5-2,5 л AdBlue® на 1000 км.
Випускна система з технологією SCR
Принцип дії:
• Відпрацьовані гази проходять через двокомпонентний каталітичний нейтралізатор (1) і сажовий фільтр (2).
• У потік відпрацьованих газів через форсунку (3) впорскується реагент AdBlue®.
• Під дією високої температури реагент розкладається, виділяючи аміак.
• У каталітичному нейтралізаторі SCR (4) аміак реагує з токсичними оксидами азоту.
• Внаслідок реакції утворюються нешкідливі азот і вода.
Можливі проблеми з AdBlue®?
Реагент AdBlue® замерзає при температурі нижче -11,5 °C). Замерзлий реагент надходитиме до випускної системи, лише коли розтане. Затримка впорскування у разі замерзання реагенту не повинна перевищувати законодавчо встановлену межу. Упродовж цього часу система використовує реагент, що залишився в каталітичному нейтралізаторі. Вбудований нагрівач умикається тільки під час роботи двигуна. Двигун не запуститься, якщо запас ходу становить 0 км і в баку нема реагенту (потрібно заправити) або виявлено несправність системи (необхідно перевірити у дилера; заправка реагенту не допоможе).